Ameerika limonaadid Pepsi-Cola ja Fanta jõudsid 1970. ja 1980. aastatel Nõukogude Liidu kauplustesse. Tavatu äritehingu taga oli USA firmade soov teenida raha ning Nõukogude juhtkonna soov tuua riiki moodsat tehnoloogiat.

- © Sergei Didõk / Eesti Kunstimuuseum
Ameerika Ühendriikide presidendile Dwight D. Eisenhowerile valmistas 1950. aastate lõpus muret võimalus, et Nõukogude Liidu edu ähvardas varjutada „Ameerika unistust“. Nõukogude propaganda kiitles kiire sõjajärgse majanduskasvu ja kosmosesaavutustega, mis aitasid riiki kujutada tõelise tulevikumaana, samal ajal kui Ameerika näis oma rassiprobleemide tõttu takerduvat imperialistlikku minevikku, kirjutab Paul Musgrave ajakirjas Foreign Policy mõne aasta eest avaldatud artklis „The Doomed Voyage of Pepsi`s Soviet Navy“.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Karastusjoogi Coca-Cola iseloomuliku klaaspudeli väljatöötamist juhtis Rootsist Ameerika Ühendriikidesse emigreerunud mees.
Sobivat töötooli valides ei tohiks lähtuda ainult tooli väljanägemisest, vaid tähelepanu peaks pöörama ka tooli reguleerimisvõimalustele ja mugavusele. Istudes pikki tunde arvuti taga, peab tool just parajal määral toetama sinu keha, et tööpäev mööduks produktiivselt ja tervist koormamata.